Garantie & service

Welke garantie bied je?

Ik vind tevreden klanten heel belangrijk en ik sta 100% achter mijn producten. (Dat kan ook niet anders als je bijna alles zelf maakt natuurlijk.) Service staat daardoor bij mij op de eerste plaatst. Omdat ik kwalitatief goede producten wil leveren bied ik op alle non-food producten garantie.

Op alle niet eetbare producten heb je 3 maanden garantie. Deze garantie is geldig wanneer:

- het product is gebruikt waarvoor het bestemd is;
de bij de producten behorende veiligheids-, gebruiks- en wasvoorschriften zijn nageleefd; 
- het product niet is beschadigd door opzet of nalatigheid;
- het product niet is beschadigd door onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- het product niet op ondeskundige wijze en zonder schriftelijke toestemming van Koekatelier is veranderd of gerepareerd;
- het product niet is beschadigd door natuurlijke en/of normale slijtage.


 Onder de garantie valt je product niet wanneer je bijvoorbeeld je 3d geprinte producten in de vaatwasser stopt of op een warme ovenschaal gelegen hebt waardoor ze vervormen.


Welke service bied je?

Is je product niet naar wens? Neem dan contact met mij op. Ik zal altijd samen met je kijken hoe we je klacht om kunnen zetten in een positieve ervaring.


Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar ilza2koekatelier.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie